Dla kupujących
Regulamin sprzedaży
Zasady ogólne
- Sprzedaż detaliczną biletów [dalej „Bilet”] prowadzi ADAMIAKJAZZ SP Z O.O. z siedzibą przy ul. Królowej Śniegu 2, 05-500 Julianów, KRS: 0000082789, NIP: 5252069005 [dalej „Sprzedający”], za pośrednictwem strony internetowej www.adamiakjazz.pl [dalej „Strona”], zasady sprzedaży reguluje niniejszy regulamin [dalej „Regulamin”]
- Przez Bilet rozumiany jest dokument uprawniający do udziału w Koncercie [dalej „Koncert”].
- Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
- Ceny podane na Stronie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
- Przed zakupem Klient zobowiązany jest zapoznać się z Regulaminem Koncertu na który wystawiony jest bilet, Regulaminem obiektu w którym Koncert się odbywa oraz niniejszym Regulaminem Sprzedaży. Poprzez zakup biletu uczestnik akceptuje owe regulaminy.
Zamówienie i płatność
- Zamówienia można składać poprzez formularz dostępny na Stronie
- Płatności za Bilet można dokonać za pomocą płatności elektronicznej lub karty płatniczej (płatności obsługiwane przez eService S.A.)
- Prawo wyboru sposobu płatności za Bilet przysługuje Klientowi
- Za zakupione Bilety, Klient może na życzenie otrzymać fakturę VAT., wystarczy wysłać dane na adres info@adamiakjazz.pl
- Klient zobowiązany jest do zachowania dowodu zakupu Biletu – potwierdzenia zakupu wysłanego na wskazany adres poczty elektronicznej lub fakturę VAT.
- Szczegółowe warunki zakupu przez Stronę:
- Warunkiem realizacji zamówienia poprzez Stronę jest założenie konta na Stronie lub jednorazowe podanie przez Klienta danych pozwalających na realizację sprzedaży.
- Informacje znajdujące się na Stronie nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego Biletu. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi w momencie odnotowania wpłaty za zarezerwowane Bilety zgodnie z ustaloną ceną.
- Sprzedający nie bierze odpowiedzialności za błędnie wpisane przez klienta dane do formularza.
- Podczas jednej transakcji możliwy jest zakup maksymalnie 15 sztuk Biletów.
- Wybrane Bilety (dodane do „koszyka”) pozostają zarezerwowane przez 15 minut, w tym czasie Klient powinien przejść do zakładki umożliwiającej finalizację zamówienia czyli wyboru metody płatności i dokonanie płatności. Jeżeli Klient nie dokona płatności we wskazanym czasie, rezerwacja i zamówienie zostają automatycznie anulowane.
Odbiór biletu
- Warunkiem wydania Biletu jest skuteczne dokonanie jego zakupu (odnotowanie wpłaty) potwierdzone otrzymaniem potwierdzenia zakupu na wskazany przez Klienta adres poczty elektronicznej.
- Bilet wysyłany jest w formie elektronicznej (plik typu PDF) na wskazany przez Klienta adres poczty elektronicznej.
Odwołanie, zwrot lub zmiana
- Zwroty biletów przyjmowane są najpóźniej na jeden tydzień przed rozpoczęciem koncertu.
- W ramach procedury zwrotu potrąceniu ulega 5% wartości biletu tytułem opłaty manipulacyjnej.
- Zwrot biletu uważa się za skuteczny po wysłaniu informacji na adres e-mail beata@adamiakjazz.pl i uzyskaniu potwierdzenia przyjęcia zwrotu.
- Zwroty biletów realizowane są także w wypadku odwołania imprezy. Organizator każdorazowo ogłasza informację o możliwości i terminach zwrotu biletów na Stronie.
Ochrona danych i własność intelektualna
- Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
- Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sprzedającego materiałów reklamowo – promocyjnych, w tym newslettera. Taka zgoda może być w każdej chwili cofnięta.
- Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich korekty.
- Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na Stronie (w tym zdjęć i opisów biletów) bez pisemnej zgody właściciela Strony.
Wejście w życie i zmiany
- Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na Stronie.
- Sprzedający zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji na Stronie.
Uwagi końcowe
- Sprzedający dokłada wszelkich starań, by usługi świadczone w ramach Strony były na najwyższym poziomie, jednakże nie wyklucza możliwości czasowego zawieszenia dostępności Strony przypadku konieczności przeprowadzenia prac konserwacyjnych. Klient winien sygnalizować wszelkie nieprawidłowości w funkcjonowaniu Strony.
- Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres email wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie emaili przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie będą miały przepisy Kodeksu Cywilnego.
- W razie sporów z Klientem, sądem właściwym do ich rozpoznawania jest sąd powszechny właściwy na podstawie obowiązujących przepisów.
